Hoge NPS score

In 2022 kregen wij een NPS score van 40,6 (dit was 33,6 in 2021). Dit is in de zakelijke dienstverlening een erg hoge waardering. De gemiddelde NPS in Nederland bedraagt 11 in 20201.

Bedankt voor uw feedback

Wij hechten erg veel waarde aan uw feedback. In 2022 hebben we weer waardevolle input ontvangen die ons in staat stelt om gericht verbeteracties in te zetten. De reacties van onze klanten zijn daarin leidend. Hieronder de top 3 positieve- en verbeterpunten:

Top 3 positieve punten

  • Kennis
  • Servicegerichtheid
  • Kwaliteit werkzaamheden

Top 3 verbeterpunten

  • Snelheid
  • Communicatie
  • Proactief


NPS invullen

Suggesties en/of onze NPS invullen? Stuur een email naar nps@innax.nl en u ontvangt een uitnodiging.

Net Promoter Score methodiek

Op een schaal van 0-10 geven respondenten hun beoordeling (de NPS score is niet te vergelijken met een rapportcijfer met een schaal van 1-10). De NPS methodiek maakt onderscheid tussen drie verschillende groepen van respondenten:

Promoter (score 9 of 10): de respondent is enthousiast over INNAX en beveelt ons absoluut aan;
Passive (score 7 of 8): de respondent is tevreden over INNAX en beveelt ons waarschijnlijk aan;
Detractor (score 0 tot en met 6): de respondent is ontevreden over INNAX en beveelt ons absoluut niet aan.

De NPS is een korte enquête waarmee wij achterhalen wie ons bij andere organisaties wil promoten. Deze score meet het verschil in percentage tussen de ontevreden klanten (detractors, 1-6) en de zeer tevreden klanten (promotors, 9-10).

Meer weten over

dit nieuwsartikel?

Neem contact op met Suzanne.