INNAX ontvangt hoge klantwaardering!

INNAX ontvangt hoge klantwaardering!

Wij toetsen doorlopend de kwaliteit van onze dienstverlening. Hierbij maken we gebruik van de Net Promoter Score methodiek (NPS). Dit is een korte enquête waarmee wij achterhalen wie ons bij anderen wil promoten. Op basis van dit inzicht ondernemen we concrete stappen om de kwaliteit van onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Top 3 Positieve punten Top 3 verbeterpunten
Expertise Communicatie; afspraken beter vastleggen/ monitoren
Communicatie; snelle en adequate reacties/ persoonlijk en vast contactpersoon Pro-activiteit
Oplossingsgericht Innovatievermogen

Waardevolle feedback
Wij hechten erg veel waarde aan uw feedback. In ons laatste onderzoek hebben we waardevolle input ontvangen die ons in staat stelt om gericht verbeteracties in te zetten. De reacties van onze klanten zijn daarin leidend. Hieronder de top 3 positieve-, en verbeterpunten van onze huidige respondenten:
Net Promoter Score methodiek
Op een schaal van 0-10 geven respondenten hun beoordeling (de NPS score is niet te vergelijken met een rapportcijfer met een schaal van 1-10). De NPS methodiek maakt onderscheid tussen drie verschillende groepen van respondenten:
Promoter (score 9 of 10): de respondent is enthousiast over INNAX en beveelt ons absoluut aan;
Passive (score 7 of 8): de respondent is tevreden over INNAX en beveelt ons waarschijnlijk aan;
Detractor (score 0 tot en met 6): de respondent is ontevreden over INNAX en beveelt ons absoluut niet aan.

De NPS-score is vervolgens een rekensom van het percentage promotors minus het percentage detractors.

NPS score INNAX
In 2017 zijn wij tot nu toe beoordeeld met een NPS score van 26,2. Dit is in de zakelijke dienstverlening een erg hoge waardering. In 2015 was onze NPS score 18,8, en in 2016 hadden we een NPS score van 16,8. Een enorme vooruitgang waar we erg trots op zijn. Onze ambitie is om in 2018 een NPS van 30 te scoren.

NPS invullen
Suggesties en/ of onze NPS invullen? Stuur een email naar nps@innax.nl en u ontvangt een uitnodiging om onze NPS in te vullen.


Facebooktwitterlinkedinmail